Jste zde

Společnost Yokohoma slaví čtyřicítku značky Advan

26/01/2018 - 15:00

Značka Advan vznikla v roce 1978 jako značka pneumatik, která zajišťuje „maximální jízdu“. Prvním modelem byl Advan HF" – první sportovní radiální pneumatika v Japonsku. Následné aktualizace modelu obsahovaly mnoho inovativních prvků, jako například „Advan HF Type D".

Používání pneumatik značky Advan v motoristickém sportu v Japonsku i v zahraničí významně přispělo k zvyšování povědomí o společnosti Yokohama. Od roku 2005 je Advan globální vlajkovou značku společnosti. Díky špičkové technologické kvalitě byly Advany schváleny pro použití u mnoha luxusních vozidlech, což dále přispělo k celosvětovému růstu značky.

Dnes portfolio značky zahrnuje různorodou řadu pneumatik pro široké spektrum automobilových tříd od vysoce výkonných vozů až po sportovní automobily, luxusní sedany, SUV a kompakty. Pneumatiky Advan jsou také originálním vybavením mnoha vozů od předních světových výrobců automobilů, mezi jinými například Porsche, Mercedes-Benz, Audi a další.

Yokohama Rubber podporuje viditelnost brandu i tím, že dodává závodní pneumatiky Advan různorodým sportovním auto-moto týmům. Advan je tak od roku 2006 na celých 12 let oficiální pneumatikou mistrovství světa světových cestovních vozů (WTCC) a v roce 2016 se stala oficiální pneumatikou japonského seriálu Super Formula Championship.

Logo k 40. výročí pneumatiky pracuje s výraznými tahy štětce, které mají symbolizovat vysoký výkon a sílu. Tedy atributy, které pneumatiky Advan dodávají řidičům na běžných silnicích ve městě i na venkově, stejně jako řidičům v motoristických závodech nejvyšší kategorie.

autor
Štítky: Yokohama